۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۶۲۶۲۱۳
سردار اکبری:

تحریم ها بی اثر شده است | دلخوشی آمریکا مسؤولان سست ایمان داخلی است

تحریم ها بی اثر شده است | دلخوشی آمریکا مسؤولان سست ایمان داخلی است
معاون فرهنگی سپاه قدس با بیان اینکه تحریم های دشمن علیه انقلاب اسلامی بی اثر شده است، گفت: عراقی ها اراده دارند پای آمریکا را از کشور خود قطع کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سردار حسین اکبری معاون فرهنگی سپاه قدس عصر امروز در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و الزامات آن که در مصلای قدس قم برگزار شد، با اشاره به توطئه های دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی گفت: باید باور کنیم که آمریکا از غلبه بر جمهوری اسلامی عاجز است، زیرا اگر ذره ای احتمال موفقیت داشت لحظه ای درنگ نمی کرد.

وی با بیان اینکه تحریم های دشمن علیه انقلاب اسلامی بی اثر شده است، ادامه داد: خداوند متعال نسبت به انقلاب اسلامی عنایت ویژه دارد، از همین جهت دشمن نمی تواند راه به جایی ببرد.

سردار اکبری با اشاره به پیشرفت ها و موفقیت های جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: امروز حزب الله لبنان همه معادلات آمریکا در منطقه را بر هم زده است؛ انقلاب اسلامی به آزادگان جهان آموخت که می توان با اتکای بر قدرت خداوند همه دشمنان را ناکام گذاشت.

معاون فرهنگی سپاه قدس با بیان اینکه آمریکایی ها با فریب و نیرنگ درصدد آن بودند که میان ایران و عراق را بر هم بزند، از همین جهت جنگ تحمیلی را علیه ملت ایران راه انداخت، ابراز کرد: جنگ تحمیلی جنگ میان ایران و عراق نبود، بلکه به عنوان نبرد میان حق و باطل محسوب می شود؛ دشمن می پنداشت تا 50 سال میان ایران و عراق درگیری وجود خواهد داشت، اما امروز می بیند که ملت ایران و ملت عراق جدایی ناپذیرند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه ها و نخبگان باید قدرت های معنوی انقلاب را تئوریزه کنند، بیان کرد: علت این که آمریکایی ها در منطقه به ویژه در عراق هفت تریلیون دلار هزینه کرده، این است که در صورت تسلط بر عراق می تواند بر کل منطقه سیطره پیدا کند.

سردار اکبری به تبیین تحولات منطقه به ویژه تحولات عراق و لبنان پرداخت و با بیان اینکه همه پایه های سیاسی عراق تحت نظر مرجعیت نهاده شده است، تأکید کرد: ما معتقد هستیم در دنیای امروز هر ملتی که استقلال سیاسی و فرهنگی داشته باشد جزئی از جبهه مقاومت است، زیرا سیطره آمریکایی ها را نفی کرده اند.

معاون فرهنگی سپاه قدس با اشاره به اینکه امروز عراق نسبت به توطئه های آمریکا آگاه شده است، عنوان کرد: آمریکا در عراق دست به کارهایی از قبیل تهدید و تحریم زد تا عادل عبدالمهدی را متقاعد کند سیاست های خصمانه علیه ایران را بپذیرد، اما وی جایگاه ملت ایران، حشدالشعبی و مرجعیت را نتوانست نادیده بگیرد؛ از این رو آمریکا سعی می کند با اقداماتی همچون اغتشاشات اخیر سعی می کند تا اراده عراقی ها را تغییر دهد.

وی با تأکید بر اینکه امروز عراقی ها به دنبال دست یافتن به استقلال سیاسی بوده و می خواهند پای آمریکا را از کشور خود قطع کنند، یادآور شد: امروز عراقی ها می دانند که آمریکا عامل همه توطئه های موجود در عراق است، از همین جهت اراده دارند تا به استقلال سیاسی رسیده و مستقلانه تصمیم بگیرد.

سردار اکبری با اشاره به نقش جمهوری اسلامی در شکل گیری و تقویت جبهه مقاومت اظهار کرد: امروز همه به این نتیجه رسیده اند که مذاکره با رژیم صهیونیستی فایده ندارد و طبق فرموده امام راحل «اسرائیل باید محو شود»؛ امروز مقاومت یمن به جایی رسیده است که همه معادلات و توطئه های آمریکا و دشمنان را خنثی می کند و آنها از پاسخ دادن عاجز هستند.

معاون فرهنگی سپاه قدس با بیان اینکه جریان های انحرافی همچون «صرخی ها» و «بعثی ها» عامل حمله به کنسولگری ایران در عراق بودند، تأکید کرد: عراقی ها مزدوران این جریانات را دستگیر کرده اند و می خواهند دیوارهای کنسولگری ایران را نقاشی کرده و شعارهای ضد آمریکایی روی آن بنویسند.

وی با اشاره به اینکه اگر نیروی بسیج مردمی در عراق و سوریه وجود نداشت، داعش منطقه را فتح می کرد، تأکید کرد: اگر مدافعان حرم نبودند امروز منطقه تحت سیطره آمریکا قرار می گرفت؛ امروز آمریکایی ها اعتراف می کنند که ما همه چیز برای غلبه بر ایران داریم، اما نیروهایی که «انگیزه» داشته باشند نداریم.

سردار اکبری با بیان اینکه باور بشر به این رسیده است که هر کس از دین بهره مند باشد و بر آن تکیه کند از قدرتی فوق العاده و الهی برخوردار خواهد شد که با استفاده از آن می تواند همه دشمنان خود را ناکام بگذارد، افزود: امروز جهان به این باور رسیده است که بدون دین نمی توان گام های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برداشت.

معاون فرهنگی سپاه قدس با اشاره به اینکه امروز آبروی آمریکا به دلیل ابتذال اخلاقی در دنیا از بین رفته است، بیان کرد: طرفداران مذاکره کسانی هستند که در اعتقادات دینی و الهی خود دچار تزلزل شده اند؛ امروز تنها دلخوشی آمریکا مسؤولان سست ایمان داخلی است.

وی در پایان با بیان اینکه یک انتخاب نادرست حرکت کشور را تا چندین سال کند می کند، یادآور شد: امروز مردم باید با انتخاب خوب و شایسته افرادی را روی کار بیاورند که در اعتقادات دینی خود ثابت قدم باشند./841/

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
حسین ثالث موید
ارسال نظرات